Antwoordservice van SecretariA

Klanttevredenheid wordt voor een groot deel bepaald aan de telefoon. Misschien kent u het wel, u besluit een bedrijf op te bellen omdat u een vraag heeft. Vervolgens krijgt u een chagrijnig iemand aan de telefoon die totaal geen verstand van zaken heeft of geen zin heeft om u verder te helpen. U denkt gelijk negatief over dit bedrijf. Het zou toch eeuwig zonde zijn als dit ook met uw firma gebeurt? Daarom is het onwijs belangrijk dat uw klanten goed geholpen worden aan de telefoon op een vriendelijke manier. Met een antwoordservice van SecretariA bent u hiervan verzekerd. U weet 100% zeker dat uw klanten op een vriendelijke en professionele manier geholpen worden, zoals het hoort! 

Een training vooraf

Om goed op de hoogte te zijn van uw bedrijf krijgen de medewerkers van SecretairA een training voorafgaande ze telefoontjes namens uw bedrijfsnaam opnemen. Hierna kunnen ze uw klanten echt goed op weg helpen. Na een gesprek kunt u een verslag krijgen per e-mail of SMS; zo blijft u ook goed op de hoogte!

Bespreek de mogelijkheden

Bent u benieuwd naar meer informatie of wilt u graag de mogelijkheden bespreken? Surf dan naar de website van SecretariA voor meer informatie. U wordt van harte verder geholpen.

 

Reacties zijn gesloten.